torstai 26. maaliskuuta 2015

Kekrin uudet linkit. Halloween!

Kekrin uudet linkit. Halloween!

Suomen Luonto: Nyt pidetään kekrit! Lue lisää  

Talonpoikaiskulltturisäätiö: Kekri Lue lisää















Halloween on kerran vuodessa vaan!

Tämän kurpitsan ostin kun tulin Udo Kier -tapahtumasta viimi Halloweeninä. Mikäs siinä on kummaa, viettää Halloweenia joka toinen päivä? Soittolistassa mm ihana Screaming Tribesmen: A Date with a vampyre, joka minulla on maksisinkkuna ollut jo pitkään - kyllä garage ja australia on mainio! Neroa Roky Ericksonia olen käynyt kuuntelemassa enemmän Ruotsissa kuin Suomessa, olen ollut jopa aamupalalla samassa huoneessa kuin Roky Erickson! Keikoilla olen nähnyt Marilyn Mansonia tiuhaan, ja musikkiiaan kuunnellut jo kolmella vuosikummenellä. Niin se aika rientää kello hermostuneen jänöpupun kaulassa. Levyjäkin on tullut ostettua ja oheiskrääsää, t-paitoja, ihania musiikkilehtiä, matkoja ja festivaalilippuja maksettu, ja filmejä kehitetty, eli rahallisesti olen aika lailla sijoitanut heihinkin. Eli jos joku valittaa, että täälä verkossa iha ilmaseksi musiikkia katsotaan. Home taping is killing music - lause oli präntäytty joidenkin vanhojen vinyylieni paperipusseihin. Goblin oli livenä tosi pelottava ja inspiroiva. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti